dimecres, 11 de gener del 2017

He comès un error

El dijous 25 d’octubre de 2012, vaig publicar en aquest blog una entrada titulada “Sobre el fracàs escolar” on vaig cometre un error ja a la primera ratlla. Allà vaig escriure, em cito (sic): “Quan el meu fill feia secundària el seu tutor em va cridar per un incident a l’escola”. Cras error, en efecte: el tutor del meu fill no em va cridar mai. Vaig ser jo qui li va demanar una entrevista per l’incident. Ell, el tutor, no se n’havia assabentat; de l’incident, vull dir. Prego, doncs que em disculpeu. Cal ser precís i no dir el què no és, perquè les coses es poden interpretar malament. Hauria d’haver estat més curós a l’hora de redactar l’entrada. No té, per tant, perdó fàcil, però si us plau no m’ho tingueu en compte... no ho faré més, com deia aquella testa coronada! M’aniré a confessar, compliré la penitència i faré propòsit d’esmena. De veres.