dimarts, 4 de novembre del 2014

Més ens val mirar endavant

Si no del tot, una mica discrepo de la campanya #VotaréPerTu. Jo en diria #També VotaréPerTu. Perquè en primer lloc i per descomptat, jo votaré per mi. Perquè vull un país millor, una pàtria que mereixi ser estimada i, sobretot, que m’estimi. Votaré per mi però pensant intensament i conscient en el meu fill perquè ell és qui haurà de construir aquest país, aquesta pàtria que nosaltres potser, amb sort, només albirarem. És a ell a qui he de donar les armes que faci falta perquè la seva missió sigui un èxit. Per descomptat que l’acompanyaré, i per començar diumenge, dia 9, tos dos anirem junts a fer de voluntaris suplents a l’Institut Cirviànum de Torelló; a fer el què convingui. Però és a ell a qui correspondrà la feina ingent de desprendre’ns de tot el pes que significa un Estat que només ens vol pels quartos. Pels qui van lluitar i avui ja no podran votar, perquè ja no hi són, tot el meu record i admiració, tot el reconeixement que mereixen: no els oblidarem. Però siusplau, sobretot els qui teniu recança o por, mireu endavant, no penseu tant en el món que voldríeu, sinó en el que es mereixen els qui empenyen, els vostres fills, néts, besnéts. Lleguem-los la possibilitat d’un país ben nou.