dimecres, 27 d’abril del 2011

La multa


Avui m'han posat una multa per aparcar en un espai de càrrega i descàrrega, la que podeu veure aquí al damunt. No vaig protestar a l'agent que l'escribia: les lleis estan fetes per complir-les i buscar-hi excuses és infantil. Em van donar la còpia, que vaig guardar, i me'n vaig anar.
A 50 m però, l'agent 1045 havia aparcat el seu cotxe-patrulla a la parada de taxis: el que podeu veure a la fotografia.
Podria rondinar i donar una dotzena de raons per mirar de justificar la meva mala acció, però ni ho vaig fer aleshores ni ho faré ara. Crec doncs igualment lògic i evident que l'agent 1045 també es mereixeria una multa, que hauria de pagar sense rondinar: la llei és per a tothom. L'única excusa que acceptaria per aquest mal ús de l'espai públic seria una urgència, però em sembla que no és al cas.
He aportat aquestes dades al Cap de la Policia Local de Torelló i al Senyor Alcalde. A veure si algú reacciona.